Ultimele noutati...
Pagina 1 din 1
Ultimele noutati...
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că, azi, 11.08.2010, în jurul orei 9,00, în staţia cf Curtici, de pe raza de activitate a SRCF Timişoara, s-a produs un accident feroviar care a avut drept consecinţe deraierea de toate osiile şi înclinarea la 45 de grade a locomotivei trenului de marfă 39915.
Accidentul feroviar s-a produs prin acostarea locomotivei trenului 39915, de către o locomotivă MAV (CF Maghiare), care nu a respectat indicaţia de oprire a semnalului de manevră.
Astfel, circulaţia trenurilor, între staţiile Curtici şi Şofronea, a fost închisă pe ambele fire de circulaţie, de la ora 9,00 la ora 11,13, oră de la care circulaţia feroviară între cele două puncte de secţionare a fost redeschisă pe firul I de circulaţie; de asemenea, de la ora 11,56 s-a reluat circulaţia feroviară şi pe firul II de circulaţie.
Pentru ridicarea locomotivei trenului 39915 se vor folosi mijloace de intervenţie CFR, îndrumate spre staţia Curtici.
Cauzele şi vinovaţii de producerea evenimentului se vor stabili cu exactitate de comisia de cercetare a evenimentului.
Accidentul feroviar s-a produs prin acostarea locomotivei trenului 39915, de către o locomotivă MAV (CF Maghiare), care nu a respectat indicaţia de oprire a semnalului de manevră.
Astfel, circulaţia trenurilor, între staţiile Curtici şi Şofronea, a fost închisă pe ambele fire de circulaţie, de la ora 9,00 la ora 11,13, oră de la care circulaţia feroviară între cele două puncte de secţionare a fost redeschisă pe firul I de circulaţie; de asemenea, de la ora 11,56 s-a reluat circulaţia feroviară şi pe firul II de circulaţie.
Pentru ridicarea locomotivei trenului 39915 se vor folosi mijloace de intervenţie CFR, îndrumate spre staţia Curtici.
Cauzele şi vinovaţii de producerea evenimentului se vor stabili cu exactitate de comisia de cercetare a evenimentului.
Berceanu- Vizitator
Vesti bune !
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că, în perioada 05-10 august a.c., se repun în funcţie, în vederea exploatării, următoarele tronsoane de cale ferată:
- Jegălia-Perişoru;
- Dâlga-Dragoş Vodă;
- Săruleşti- Lehliu.
Menţionăm faptul că prin redeschiderea celor 34 de km de cale ferată, circulaţia trenurilor de călători şi marfă se va face pe ambele fire ale căii, reducându-se, astfel, timpii de aşteptare la încrucişările de trenuri.
Vă reamintim că aceste secţiuni de cale ferată fac obiectul contractului “Reabilitarea liniei de cale ferată Bucureşti – Constanţa (secţiunile 2,3 şi 4 Fundulea – Feteşti)”, valoarea totală a lucrărilor fiind de 255.058.654,62 Euro, fonduri ISPA 75% şi 25% de la bugetul de stat.
De asemenea, prin realizarea întregului obiectiv, de terminare a lucrărilor de reabilitare a liniei de cale ferată Bucureşti-Constanţa, în anul 2011, CNCF”CFR”SA urmăreşte creşterea mobilităţii de-a lungul Coridorului IV pan-european, prin creşterea vitezei, reducerea duratei călătoriei pentru pasageri şi bunuri, creşterea siguranţei transportului şi a protecţei mediului
- Jegălia-Perişoru;
- Dâlga-Dragoş Vodă;
- Săruleşti- Lehliu.
Menţionăm faptul că prin redeschiderea celor 34 de km de cale ferată, circulaţia trenurilor de călători şi marfă se va face pe ambele fire ale căii, reducându-se, astfel, timpii de aşteptare la încrucişările de trenuri.
Vă reamintim că aceste secţiuni de cale ferată fac obiectul contractului “Reabilitarea liniei de cale ferată Bucureşti – Constanţa (secţiunile 2,3 şi 4 Fundulea – Feteşti)”, valoarea totală a lucrărilor fiind de 255.058.654,62 Euro, fonduri ISPA 75% şi 25% de la bugetul de stat.
De asemenea, prin realizarea întregului obiectiv, de terminare a lucrărilor de reabilitare a liniei de cale ferată Bucureşti-Constanţa, în anul 2011, CNCF”CFR”SA urmăreşte creşterea mobilităţii de-a lungul Coridorului IV pan-european, prin creşterea vitezei, reducerea duratei călătoriei pentru pasageri şi bunuri, creşterea siguranţei transportului şi a protecţei mediului
AcarPaun- Vizitator
Bai Heller...
Stiai ca privatizarea CFR Marfa ar putea fi finalizata in urmatoarele 11 luni ? Pretul efectiv de vanzare a actiunilor poate fi diferit de pretul de oferta ...Procesul de privatizare a CFR Marfa se va desfasura pe o perioada de aproximativ 11 luni, in varianta optimista, potrivit unei informatii transmise de Ministerul Transporturilor. Privatizarea va avea loc prin licitatie cu strigare, aceasta urmand sa se desfasoare la sfarsitul lunii martie 2011. De asemenea, finalizarea procesului de privatizare ar putea avea loc pana la sfarsitului primului semestru al anului viitor, mai informeaza Ministerul Transporturior. Reprezentantii acestuia nu exclud posibilitatea efectuarii unor noi disponibilizari la CFR Marfa.
Boagiu- Vizitator
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|